Szép látvány, gazdag élvezet - Bellevue Konferencia és Wellness Hotel****

Hotel tesztek élménybeszámolók, értékelés

Címlap / Hotel tesztelés

Elküldtek a búbánatba, ráadásul örültem is neki. Önként vonultunk az esztergomi Búbánat-völgybe, hogy néhány szép napot töltsünk a négycsillagos Bellevue Konferencia és Wellness Hotelben.

A mesebeli várkastélyra emlékeztető épületből a terrakotta és fehér színeknek köszönhetően árad a meleg mediterrán hangulat. A ház az erdő lábánál most varázslatosan mutat a szállingózó hóesésben, udvarán bokáig süpped a szűz hó. Az épület belül sem hazudtolja meg külső önmagát, odabenn déliesen zegzugos, súlyos aranykeretes festményekkel díszített, régies és modern elemeket ötvöző hangulatos hely. Széles folyosón jutunk a recepcióhoz, onnan lifttel megyünk az első emeltre, hogy innen újabb folyosón egy másik lifthez jussunk, amivel ismét egy emeletet emelkedve érkezünk meg a szobánkhoz. A szoba komfortos, hatalmas, szállodában még soha nem látott, királyi méretű ágyakkal, ami fenséges pihenést ígér. Szobánkból az oszlopokkal díszített erkélyre lépünk, ahonnan a festői szépségű dunai panorámában minden nap gyönyörködhetünk, mert ilyen látvánnyal egy igazi városlakó soha nem tud betelni. Látogatásunk során már csak kíváncsiságból is megnéztünk még egy pár szobát, egy részük a völgyet övező hatalmas hegyekre néz, a többi a szálloda által körbeölelt, csodálatos belső kertre kis padokkal, szökőkúttal.

Wellness szállodában lévén hova máshova vezethetne az első utunk, mint a medence- és szaunavilágba. Egymás után próbáljuk ki wellness központ élménymedencéit, fantasztikus, hogy mennyi van itt belőlük, egyikből szaladunk a másikba, hogy a különféleképp feltörő vízsugarak masszírozó hatását, a panorámás üvegen át pedig a havas hegyek és a hófödte fenyőágak látványát több módon is élvezhessük. A wellness részleget nem csupán a medencéi miatt szerettük, belsőépítészetileg is szépen oldották meg, az üvegablakok közé helyezett szobrokat és a díszoszlopok csipkézett kőfelületeit hangulatos díszfényekkel világítják meg, így a test élvezetei mellett a szem is gyönyörködhet a pompás környezetben. Az egyik medence sarkában sakktábla kapott helyet, akiknek kedve szottyan, a vízsugarak masszírozása közben egy jó sakkpartit is játszhatnak. Mi a különböző hőfokú, meleg vizes felnőtt medencék és a jakuzzi után a finn- és bioszaunát, az illatkamrát, a gőzkabint és a sókabint teszteljük, hogy igazán jó formába kerüljünk. Aki más évszakban érkezik, az igazán méretes és csábító napozóteraszon gyűjtheti magába a napenergiát. Természetesen kozmetika, pedikűr és manikűr, illetve masszázs-szolgáltatások is járulnak még a tökéletes kikapcsolódáshoz.

A frissítő masszázst és a szaunázást követően még megiszunk a wellness részleg Sellő Bárjában egy frissen facsart gyümölcslevet és egy turmixot, aztán rövid sétára indulunk kiskutyánkkal. Csak a kutyatulajdonosok érthetik igazán, milyen fantasztikus dolog, hogy a Bellevue kisállat-barát szálláshely! Kedvencét se hagyja otthon! – így invitálja a szálló a vendégeket, és itt a kedvencek is vendégnek, és nem csupán megtűrt hozzátartozónak érezhetik magukat. Jó lenne minél több helyen találkozni ezzel a szemlélettel.

A vízben kellemes ellazultunk, így egy finom kávéval frissítjük fel magunkat a Harmony kávézóban. Van, aki eközben a Chivas drinkbárban fogyaszt egy egzotikus koktélt, vagy valamelyik híres borvidék finomságával kényezteti magát. A kávézó és a drinkbár is egy térben van a nappalival és a társalgóval, így a tágas tér, az öblös fotelek olyan érzést keltenek, mintha egy korabeli nagy kastélyban lennénk.

A lubickolás meghozza az étvágyat, kellően megéhezve térünk be a szálloda Tiffany éttermében. Nevéhez méltón az asztalokon míves Tiffany lámpák égnek, és természetesen a csillárok is ezt a stílust követik. Ahogy menetközben kiderül, nem csak a látvány páratlan, de a chef és csapata is izgalmas íz utazásra hív minket a gasztronómia világában. Az étlapon, illetve a svédasztalos kínáló pulton megtalálhatóak a magyar és a nemzetközi konyha specialitásai, de a diétás- és reformkonyhát kedvelők is megtalálják a számukra legfinomabb falatokat. Mi éppen karácsonykor jártunk itt, amikor szinte minden olyan ételt megfőztek a szakácsok, amit ilyentájt szokásos. Állíthatom, egy sem maradt ki a hagyományos ünnepi fogások közül, és milyen pompásan készítették el azokat, a vörösboros szarvas pörköltből repetázni is muszáj volt! A nap minden szakában, minden étkezésnél került a pultokra déli gyümölcs, finomabbnál finomabb aprósüteményeknek pedig egész sora.

A különtermeket látva kiderült, hogy a szálloda nemcsak pihenésre, hanem kellemes körülmények között végzett munkára, tréningek, konferenciák, esküvők, családi rendezvények és születésnapok megszervezésére is alkalmas. Alkalom adtán a vendégek szórakozására is használják ezeket a termeket, ott tartózkodásunk alatt például házi filmvetítésekkel kedveskedtek a lakóknak, az egyik délután pedig egy iparművész látogatott ide, aki emléktárgyak készítésébe avatta be a szép számmal megjelent vendégeket. Mivel alapanyagot is hozott bőségesen, gyerek és felnőtt egyaránt kedvére gyakorolhatta kézügyességét, és formázhatott neki tetsző tárgyakat.

Utolsó napunk reggelén álmélkodva vettük észre, hogy a hóval borított autónkat a szálloda egyik dolgozója gyönyörűen letakarította. Ilyen figyelmességgel eddig még soha sehol nem találkoztunk. Végül olyan élményekre tettünk szert a Bellevue Konferencia és Wellness Hotelben, hogy máris visszavágyunk. Visszavágyunk megnézni, hogy a kedves vendéglátás és a gazdag wellness programok mellett milyen lehet ez a mesebeli táj egy más évszakban. Mindenkinek ajánljuk, aki valami különleges kikapcsolódásra vágyik akár csak pár napra is!